Apie Lietuvos „ateitį“ arba pigi reklama

Šyrit perskaičiau straipsnelį vienoje iš internetinės nelabai vertingos spaudos svetainėje. Straipsnelis visai pozityvus. Pasakojama apie jauną lenktynininkę – trumpai tariant apie Lietuvos ateitį. Tai mergina, kuriai labai sekasi, kuri yra labai miela ir gera bei užrašomi jos patarimai vairuojantiems žmonėms.

Skaitant tiesiog širdis virpa iš džiaugsmo. Visiškai paprasta mergina, kaip ir kitos. Visiškai niekuo neišsiskirianti, pati pasiekusi visko, ką turi, pati užsidirbanti gyvenimui, iš savo finansų įsigijusi automobilį… Kad nieko nepamiršti, pavardinsiu kelis faktus:

  • 2006 ir 2007 kažkokių ten kartingų vicečempionė ir čempionė
  • Važiavo ralyje ir ten irgi neblogai pasirodė
  • Vairavimo stažas – 2 su puse metų, bet vairuoja nuo 12 metų
  • Vairuojamas automobilis – Audi S5
  • Eismo įvykių skaičius – nežymus
  • Vairavimo būdas – greitas ir gudrus, bet saugus, stengiasi visada laikytis Kelių eismo taisyklių
  • Nuo praėjusio birželio turimu automobiliu nuvažiavo 18000 km
  • Ji ir jos šeimos nariai visada segasi saugos diržus po to, kai dar jos vaikystėje eismo įvykyje žuvo jos pusbrolis
  • Prioritetai renkantis automobilį: mechaninė pavarų dėžė ir quattro, be to, svarbu ir komfortas, nes vis tiek kai kuriuose automobiliuose bloga hidroizoliacija, jie barška, o tokiais važiuoti tampa kančia
  • Ką visada vežiojasi automobilyje: visada turi skėtį, lūpų balzamą, pirštines treniruotėms, striukę, kepurytę, taip pat atsarginį ratą, įrankių dėžę. Turi ir darbines pirštines, lyną. Visada turi žemakulnius batelius, – jei kojos pavargsta, persiauna
  • Kaip ir dauguma moterų, mėgsta apsipirkti, tiesiog taip prasiblaško ir atsigauna

Visai nesinori menkinti merginos pasiekimų automobilių sporte. Manau daugelis iš sėdinčių prie klaviatūrų nė iš tolo neprilygtų ir nesugebėtų taip važiuoti. O gal sugebėtų, tik neturi turtingų tėvelių, kurie nupirktų Clio, S5 ir duotų pinigų bei nupirktų reklaminius straipsnius?

Viskas yra gerai, kol nepradeda kyšoti skrandžio darbą trikdantis kėlimasis į aukštumas. Pasigendu aiškaus „straipsnelių“ kainyno. Priedo prie tokių „straipsnių“ galėtų dėti raidę „R“, kad visi žinotume kokio turinio tikėtis.

Be visos tos asmenybės reklamos ir uodegos pakilnojimo panelė išsako ir keletą be galo rimtų bei dvasingų minčių. Kaip suprantu, ji tiesiog išsako savo pasaulėžiūrą. Vienoje iš tokių minčių ji porina:

Kultūra keliuose tragiška. Aš apskritai manau, kad jei neturi vairavimo įgūdžių, stengtis netrukdyti kitiems, pavyzdžiui visuomet važiuoti pirma juosta. Kamščiai susidaro dėl nelogiško vairavimo, avarijos įvyksta dėl kvailių poelgių, manau, kad mūsų vairuotojai yra labai išsiblaškę, nes daugelyje situacijų tikrai galima pasielgti kitaip“

Verta priminti, kad tai kalba maždaug trisdešimties (!!!) mėnesių vairavimo gatvėse stažą turinti, patyrusi kelių „vilkė“.

Tačiau vėliau ji išsako dar vieną tiesiog pribloškiančią mintį:

Kadangi pati gyvenu Kaune, bet dabar studijuoju Vilniuje, galiu pastebėti, kad Kaune vairuoja mandagiau, dažniau rodo posūkio signalus ir praleidžia, o Vilniuje to tikrai pasigendu. Gal tam įtakos turi tai, kad Kaune mažesnis eismas, o gal susiformavusi kultūra, tam tikras bendravimas kelyje. Pavyzdžiui, į prabangius automobilius Kaune reaguojama normaliai ir su pagarba, juos praleidžia ir pan., o Vilniuje vyrauja toks nusiteikimas, kad jei jau toks automobilis, tai vairuoja koks nors chamas ir panašiai. Aš pati tai patyriau.“

Na, apie šią mintį dar norėjau parašyti kažką mielo, gražaus ir gal net pusiau protingo, bet nebesugebėjau. Tiesiog pasidarė gaila merginos, kuri gyvena savo iškreiptame pasaulyje, kur ją, važiuojančią su „prabangia“ mašina, turi pagarbiai praleisti. Ir kaip gi nepraleisi, gi toli gražu ne visi turi automobilius su gera hidoizoliacija…

Na ką gi, belieka panelei palinkėti gerų, „quattro“, su gera hidroizoliacija (čia, matyt, kad batų važiuodama neprisemtų), nebarškančių ir visaip kitaip puikių mašinų. Ai, dar turi būti talpios, kad tilptų  skėtis, lūpų balzamas, pirštinės treniruotėms, striukė, kepurytė, taip pat atsarginis ratas, įrankių dėžė, darbinės pirštinės, lynas, žemakulniai bateliai.

Tiesa, „straipsnyje“ matosi tos panelės automobilis. Kadangi egzistuoja tokia keista internetinė svetainė www.regitra.lt, kur galima pasižiūrėti transporto priemonės nuomenis pagal jos valstybinį numerį, tai tą ir padariau. Ko gero faktas, kad panelės automobilio valstybinė techninė apžiūra pasibaigė 2010-10-12 nieko nereiškia? 🙂

Pasidalinkite:
Facebookgoogle_plus

2 comments

  1. Na, ką mes matom: kvaila, išpaikinta mergšė pliurpalasklaidoje staiposi, nežinau ką nori pasidemonstruot, bet ar iš neturėjimo ką, ar dėl nesugebėjimo, atrodo viskas apgailėtinai. Pagailėjo (globėjai?) pinigėlių, tai ir rašliava iki apsivėmimo primityvi. Būtų dar koks vyriškos lyties atstovas, tai sakyčiau, kad gal geriau jam stovės taip apsiskelbus, o čia?

  2. Na, kad jau, kolega, atitraukėte savo rašinėliais mane nuo taip mėgstamo darbo, o tai ką parašėte negali neatkreipti mano dėmesio, įvedžiau šios herojės vardą į viešpaties Google paieškos langelį ir, kaip beje ir tikėjausi, tai pažėrė prieštaravimų, na kad ir dviejų metų senumo, 2009-01-31 15min Ralio žurnale Nr9 ( http://www.15min.lt/pdf/2009_ZiemosRalis.pdf ), 15-ame puslapyje rašoma, kad Joanai Survilaitei tada buvo 16 metų, dabar gi, kai turėtų būti 18, ji giriasi ir neabejotinai tuo bando pagrįsti savo kompetenciją tuo, kad jos „Vairavimo stažas – 2 su puse metų“. Pasižiūrėkime į jau minėtą Regitros tinklapį, o ten pasiknaisiojus galima rasti, kad teisė vairuoti automobilį suteikiama nuo 18-os metų… Na ar nekeista?

Comments are closed.