Kai trūksta žodžių

„Utenos alus“ kviečia visus rinkti pavadinimą naujai jos gaminio rūšiai.

„Mūsų naujojo alaus skonis toks ypatingas, kad pritrūkome žodžių pavadinimui. Išrink vardą, vertą naujo alaus“ – skelbiama šios bendrovės internetinėje svetainėje.

Bent jau man, tai jau senokai trūksta gerų žodžių apibūdinti visai šios įmonės produkcijai, kurią ji vadina „alumi“. Man jis neskanus, negardus, nemielas, neviliojantis, nearomatingas, neišraiškingas.

p.s. šiuo metu pirmauja pavadinimas „Classy“. Eilinis pavyzdys, kad Lietuvoje aiškiai juntamas lietuviškų žodžių badas…

Pasidalinkite:
Facebookgoogle_plus

5 comments

  1. Visa laimė (ir didelis džiaugsmas), kad galima rasti tikro Alaus, o ir pasirinkimas vis didesnis. Alaus, kuriam apibūdinti pakanka kelių paprastų žodžių, o dažniausiai tik šypsenos paragavus…
    Na, jei trūksta žodžių pavadinimui, o tokie kaip „Gazirovkė“ arba „Sissy“ tikriausiai nepraeitų, tai gal verta pavadinti taip, kad atitiktų laikmečio ir alaus skaidriuose buteliuose gėrėjų dvasią- „iLUS“, jei tik Apple neužpatentavo alaus su „i“ raide…

  2. … dėl pačios kokybės tai taip, bet kokybės ir kainos santykiu, bandymu daryti kažkokius kultus iš produktų tai yra ir tam tikrų panašumų…

    Nors…, kaip gazirovkė Švyturio Utenos alaus produkcija gal ir kokybiška, kas ten žino, nelabai išmanau…

    • Mariau, esu visiškai įsitikinęs, kad Apple gaminius aš galiu vadinti kompiuteriu, telefonu, planšetiniu kompiuteriu ir t.t. – būtent taip, kaip jie ir vadinami gamintojo. O ar viską, ką „Utenos alus“ vadina alumi tikrai galima taip vadinti, tai kyla tam tikrų abejonių

    • bet tik paskutinės aifuono versijos pagaliau turi telefonams įprastų funkcijų, tik dabar į aplo kompiuterius gali pradėti kažką tikėtis instaliuoti ne aplo programinės įrangos… ir viso to santykis su milžiniškomis, siaubingomis kainomis…
      Tiek ŠUA, tiek Apple pagrindinį verslą daro ne iš pačios produkcijos o iš jos pardavimo už nerealią kainą, iš marketingo…

Comments are closed.