Apie stebuklinguosius išradimus #2. Automobiliai.

Kažkada jau rašinėjau apie stebuklingus išradimus. Džiaugiaus Lietuvoje parduodamomis stebuklingomis kosmo-hiper-joninėmis dušo galvutėmis, paauksuotu vandeniu ir kitais nepaprastais išradimais.

Išaušus antrąjai šių metų dienai internetinėje žiniasklaidoje pasirodė dar vienas „žurnalistų“ „perliukas“.

Straipsnelį spausdino ir alfa.lt , ir balsas.lt  . Tiesa balsas.lt straipsnelyje dar yra ir vieno autoserviso atstovo komentaras, bet visas kitas tekstas visiškai toks pat.

Kadangi ir pats turiu automobilį, tai straipsniai, nagrinėjantys tokias temas, yra nepaprastai naudingi. Kiekvieną kartą skaitydamas jaučiu mane užliejančią tobulėjimo, žinių ir platėjančios pasaulėžiūros bangą. O šiame įraše minimame straipsnelyje yra ypač daug naudingų, kiekvienam vairuotojui, pėsčiąjam, artojui ir net kosmonautui naudingų patarimų.

Nuo šiol, kiekvieną kartą eidamas prie savo automobilio, žinosiu ką reikia daryti.

Be abejonės, įsipareigoju kiekvieną rytą tikrinti fluidų lygį. Pagaliau supratau koks svarbus komponentas automobilyje yra fluidų lygis. Nesuprantu kodėl nepagalvojau apie tai anksčiau… O ir vadindavau juos kažkodėl kitaip…sakydavau „aušinimo skystis“, „langų plovimo skystis“, kuras… Jaučiuos kaip koks prasčiokas. Nuo šios dienos sakysiu „aušinimo fluidas“, „langų plovimo fluidas“ bei „dyzelinis kuro fluidas“.

Taip pat kiekvieną ryta pasistengsiu pripūsti į padangas bent po kelis kvadratinius centimetrus oro – gal pravers kelionėje, mat mano automobilio padangos pripūstos kubiniais centimetrais. Jeigu taip rašo internetas, tai bandysiu pripūsti ir kvadratinių – gal tai padės sumažinti kuro sąnaudas.

Dar visada, kai tik už lango bus šalta, nerakinsiu automobilio durų – taip išvengsiu durų užrakto sąsajų ir langų reguliatoriaus užšalimo.

Bet esminis dalykas yra tai, kad aušinimo skystis (fluidas) yra toks svarbus, kad jį galima maišyti tik variklio bloke. Jeigu jis bus maišomas kažkur kitur, o ne variklio bloke, tada bus neužtikrintas teisingas ph lygis!

Spėju, kad tada viskas vyks taip: užsivedus varikliui, dyzelinio kuro fluidas pradės tekėti tiesiai į variklį. Ne kažkaip aplinkui, o visiškai tiesiai. Manau, kad tiesų tekėjimą turėtų užtikrinti specialus fluido filtras, kuriame fluidas teka pro kosmorutuliukus, kurie suskaido fluido molekules į mažesnes ir išrikiuoja jas tiesa linija. Dyzelinio kuro fluidas, kuris į variklį patenka ne tiesia, bet kampuota, lenkta ar kitokia trajektorija, yra nekokybiškas, todėl gali sukelti aušinimo fluido ph pakitimus, dėl ko variklis gali nespėti sušilti, ko pasekoje nepataisomai suges variklio blokas.

Toks gedimas, kaip supratau, gali įvykti ir tada, kai aušinimo fluidas yra maišomas netinkamoje vietoje. Tapo aišku, kad negalima pirkti aušinimo fluido parduotuvėje tol, kol nepateikiami aiškūs ir nenuginčyjami įrodymai, jog šis fluidas buvo sumaišytas ne kokioje nors niekingoje plastikinėje ar metalinėje talpoje, o būtent variklio bloke. Tik variklio bloke sumaišytas fluidas turės teisingą ph ir sušils pakankamai greitai, kad nesugadintų variklio bloko.

Kadangi tokie „straipsniai“ kažkodėl po kurio laiko visai netyčia pradingsta, tai čia galima rasti paveiksliuką su visu straipsneliu. Bravo „žurnalistams“!

 

 

Pasidalinkite:
Facebookgoogle_plus

3 comments

  1. Dar, kolega, nepamirškite ir oro, na tų kelių kvadratinių centimetrų, ph stebėti, nes oras juk nėra neutralus, jame juk gali būti azoto…

  2. kvadratinių centimetrų geriau nepūsk – labai krato po to, kai ratai susikvadratuoja…

    • Skaitau, kad jeigu pučiant padangas aplink kompresoriaus šlangą pridėsiu neigiamais jonais įkrautų Jėzaus akmenų, tai gali būti visai gerai. Gal ir nesijaus tie kampukai…

Comments are closed.