„Bravarija“: grąžos ir fiskalinių čekių klientams nenešame, nes nespėjame…

Dar vienas apsilankymas su šeimyna maitinimo įstaigoje „Bravarija“.
Nerašysiu ir nevertinsiu maisto bei gėrimų – tam yra Užkalnis, bet apie aptarnavimą reikia ir net būtina kalbėti. Viešai, garsiai, gal kartais net su bizūnu rankose.
Reikalas paprastas ir, deja, labai panašu, jog jau nuolatinis šioje įstaigoje. Nuolatiniu vadinu todėl, kad fiskalinio čekio „Bravarijoje“ negaunu trečią kartą iš eilės.
O istorija turėjo būti visai paprasta – užsakymas, pavalgymas, susimokėjimas. Bėda tame, kad susimokėjimas susideda ne tik iš pinigų padavimo, tačiau ir iš grąžos bei fiskalinio čekio gavimo. O grąža ir fiskalinis čekis, pasirodo, yra nemaža bėda šioje įstaigoje.
Taigi pavalgėme tikrai skaniai, viskas labai nuostabu. Paprašytos sąskaitos sulaukėme labai operatyviai.
Suma – 54,73. Gerai, lėkštutėn dedame 56 litus ir laukiame grąžos bei čekio, o tada jau paliktume ir arbatpinigių padavėjui.
Tačiau nei vieno, nei kito nėra.
Padavėjas, paklaustas, kur gi mūsų čekis, pradingsta ir ganėtinai ilgai nesirodo, kol pagaliau, pergalingai švytėdamas, atneša čekį… kuriame ryškiai mėlynai įrašyta suma 46,74.
Visai mielos sumos metamorfozės. Pasirodo, jog tai tebuvo netobulos padavėjo atminties pagalba sugeneruotas desperatiškas bandymas suktis iš padėties, kurį padavėjas netyčiom pavadino „pone, mes bandome atgaminti jūsų užsakymą“.
Paprasčiau kalbant, jie tiesiog pabandė vis tik išmušti reikiamą čekį, tik pamiršo, kokiai sumai jis turi būti. Nabagai…
Kadangi su padavėju išsiaiškinti nebepavyksta, o ir nesinori klausytis jo kūrybos, paprašiau pakviesti administratorę.
Kaip ir tikėtasi, tai buvo žmogus, sudedantis visus taškus ant i.
O sistema, kurią administratorė išaiškino, yra be galo paprasta: padavėjas atneša pinigus. Administratorė įmuša juos į kasą, fiskalinį čekį meta šiukšlių dėžėn, o gražą padeda ant apmokėto užsakymo lapuko. Dar įdomiau tai, kad jeigu tos grąžos tėra litas ar pora, ji net nenešama klientui, o paliekama padavėjui kaip arbatpinigiai. Mažų sumų grąžai ir fiskalinių čekių klientams padavėjai neneša todėl, kad jie nespėja!
Be abejonės, naudojama ir jau bent porą kartų girdėta ir iki ašarų graudinanti frazė „aš galiu išversti šiukšlių dėžę ir toje krūvoje paieškoti to jūsų čekio“. Iš tikro, tai dabar nuoširdžiai gailiuos, kad nepaprašiau to padaryti. Tada galėčiau dar ir pažiūrėti, kaip tai daroma – būtų visai geras spektaklis „Neegzistuojančio čekio paieškos bedugnėje dėžėje“.
Žinoma, neblogą įspūdį paliko ir administratorės atsisveikinimas „linkiu jums gero vakaro ir kad niekas jo jums TAIP nesugadintų“.

Ar eisiu ten dar kartą? Būtinai eisiu! Vien dėl eksperimento – gausiu čekį ar ne. Dėl to, kad tik prašant čekio galima išnaikinti tokias niekingas tradicijas. Dėl pagarbos klientui, nenusprendžiant už jį, ar grąža bus palikta kaip arbatpinigiai padavėjui, ar pasiimta.

P.s. Čekio, su sukurta suma, numeris – 09502442, išmuštas 2014-01-25 dieną, 19:01

Pasidalinkite:
Facebookgoogle_plus

2 comments

  1. O 🙂 Bravarija… Pataisykite jei klystu, bet Bravarija prikrauso tai pačiai kontorai, kuriai ir garsioji Mambo pica… Pastarojoje man kadaise nebuvo geros nuotaikos ir apie fiskalinį čekį pasiteiravau tarpininkaujant mokesčių inspekcijai, pats kažkurio tai VMI skyriaus viršininkas man asmeniškai parašė, kad tokio nebuvo, matyt ir jam atsakė „tai ką? nejau šiukšlių dėžėje ieškosiu?“, tiesa Delfis po to rašė apie kažkokius tai nesklandumus toje picoje… Ką aš čia vis save? Reikia kada ir į Bravariją alaus nuveit… kartą, kitą…

    • Pliusas Bravarijos,kad skaniai pavalgėte su šeimyna. Minusas būtų jei apsinuodijo vaikai ar žmona, o dar problematiškiau uošvienė :)joke

Comments are closed.